Een volmachtlicentie van MKBplusportaal biedt u meer dan vaak gebruikte verzuimapplicaties:
Uw MKB relatie zit bij gebruik van het MKBplusportaal zelf aan de knoppen voor de gehele Employee Benefits administratie; Door het hoge gebruiksgemak en de functionaliteiten van ons personeelsadministratie systeem werkt de werkgever de personele gegevens zelf bij, en dat zonder instructie of een handleiding.
In MKBplusportaal worden alle werkgever- en werknemers verzekeringen geadministreerd. MKBplusportaal verwerkt verzuimverzekeringen, WGA aanvullingen, WIA, WGA ER en ongevallen verzekeringen in volmacht. Ook provinciale polissen kunnen worden geadministreerd. De startbrieven voor WGA en UPO`s worden aangemaakt vanuit het MKBplusportaal.
Wij bieden u en uw relatie administratieve verlichting door het automatisch genereren van alle naverrekeningen welke digitaal ter goedkeuring worden voorgelegd aan uw relaties.
De schade uitkeringen voor het verzuim worden berekend in onze applicatie en digitaal ter goedkeuring voorgelegd aan de werkgever.
De bedrijfsgegevens en polisgegevens uit ANVA, CCS en DIAS zijn koppelbaar. Voor ANVA gebruikers is het bovendien mogelijk om alle bedrijfsmatige verzekeringen te tonen en een personal benefits module te integreren voor de werknemers van uw relatie.
MKBplusportaal verstuurt digitale verzuimmeldingen en personele mutatieberichten naar: de werkgever, het administratiekantoor,de arbodienst, de assurantietussenpersoon en de pensioenverzekeraar. MKBplusportaal wordt desgewenst “white label” opgeleverd. Om te werken met ons systeem is een opleiding van uw medewerkers niet nodig, een instructie van één uur is voldoende.
Het is mogelijk om het "verzuimmanagement" met het Verzuimdesk vanuit MKBplusportaal te laten verzorgen. Wij coördineren voor uw klanten het langdurig verzuim en onderhouden voor u de contacten met arbodiensten,de werkgever en re-ïntegratiebureau's.